Велеа Хоум |

1Како можам да се поврзам со претставник на фирмата?

    Можеш да исконтактираш со наш претставник по најудобниот начин за тебе:
| Побарај не на 0038902 510 2424 од понеделник до сабота помеѓу 08:00 - 19:30 и недела помеѓу 09:00 - 19:30 часот
| Испрати ни мејл во време погодно за тебе на [email protected];
| Пиши ни на нашите социјални мрежи:
    Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.mk;
    Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.mk/;

Можеш да исконтактираш со наш претставник по најудобниот начин за тебе:
| Побарај не на 0038902 510 2424 од понеделник до сабота помеѓу 08:00 - 19:30 и недела помеѓу 09:00 - 19:30 часот
| Испрати ни мејл во време погодно за тебе на [email protected];
| Пиши ни на нашите социјални мрежи:
Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.mk;
Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.mk/;

2Дали имате физички продавници во Македонија?

| Нашата онлајн продавница нуди огромен избор на мебел и додатоци за домот и канцеларијата. Доколку ти е потребна помош, можеш да исконтактираш наш претставникhttps://velleahome.mk/page/kontakti-1

| Нашата онлајн продавница нуди огромен избор на мебел и додатоци за домот и канцеларијата. Доколку ти е потребна помош, можеш да исконтактираш наш претставникhttps://velleahome.mk/page/kontakti-1

3Може ли да ја подигнам мојата нарачка директно од продавница или магацин?

| За нас е важно да обезбедиме максимална удобност на нашите клиенти, затоа секоја нарачка ја доставуваме до адреса. Оваа услуга е потполно бесплатна за секоја
   нарачка над 1500 денари и важи за целата територија на Македонија. Имаме над 4000 производи кои ги испорачуваме во рок од 10 календарски дена. Ден-два пред
   денот на испорака, ќе ти се јавиме телефонски за да го потврдиме датумот со тебе. Потоа ќе ти испратиме СМС со приближен опсег во кој може да не очекуваш.

| За нас е важно да обезбедиме максимална удобност на нашите клиенти, затоа секоја нарачка ја доставуваме до адреса. Оваа услуга е потполно бесплатна за секоја нарачка над 1500 денари и важи за целата територија на Македонија. Имаме над 4000 производи кои ги испорачуваме во рок од 10 календарски дена. Ден-два пред денот на испорака, ќе ти се јавиме телефонски за да го потврдиме датумот со тебе. Потоа ќе ти испратиме СМС со приближен опсег во кој може да не очекуваш.

4Каде и како можам да направам нарачка?

   Можеш да нарачаш на неколку начини. Избери го најудобниот за тебе:
| Направи ја сам твојата нарачка, лесно и брзо онлајн преку нашата веб-страница https://velleahome.mk/;
| Контактирај го нашиот кол центар од понеделник до сабота помеѓу 08:00 - 19:30 и недела помеѓу 09:00-19:30 часот и нарачај го твојот нов мебел телефонски;
| Можеш да нарачаш во погодно време за тебе и на e-mail [email protected]
| А за да ја олесниме врската со нас, прифаќаме нарачки и преку нашите социјални мрежи:
   Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.mk;
   Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.mk/

Можеш да нарачаш на неколку начини. Избери го најудобниот за тебе:
| Направи ја сам твојата нарачка, лесно и брзо онлајн преку нашата веб-страница https://velleahome.mk/;
| Контактирај го нашиот кол центар од понеделник до сабота помеѓу 08:00 - 19:30 и недела помеѓу 09:00-19:30 часот и нарачај го твојот нов мебел телефонски;
| Можеш да нарачаш во погодно време за тебе и на e-mail [email protected]
| А за да ја олесниме врската со нас, прифаќаме нарачки и преку нашите социјални мрежи:
Facebook: https://www.facebook.com/velleahome.mk;
Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.mk/

5Кога ќе биде испорачана мојата нарачка?

| Можеш да провериш кога твојата нарачка ќе биде испорачана во добиената потврда за успешно направена нарачка. Имаме над 4.000 артикли кои ги доставуваме за 10 календарски денови во
   цела Македонија. Еден-два дена пред датумот на испорака, ќе ти се јавиме по телефон, за да го потврдиме датумот на испорака. Потоа ќе ти испратиме порака со приближен опсег во кој
   можеш да ја очекуваш твојата нарачка. На денот на испораката, нашиот доставувач ќе ти се јави околу 15 минути порано за да имаш време да се подготвиш.

| Можеш да провериш кога твојата нарачка ќе биде испорачана во добиената потврда за успешно направена нарачка. Имаме над 4.000 артикли кои ги доставуваме за 10 календарски денови во цела Македонија. Еден-два дена пред датумот на испорака, ќе ти се јавиме по телефон, за да го потврдиме датумот на испорака. Потоа ќе ти испратиме порака со приближен опсег во кој можеш да ја очекуваш твојата нарачка. На денот на испораката, нашиот доставувач ќе ти се јави околу 15 минути порано за да имаш време да се подготвиш.

6Како и кога можам да платам за мојата нарачка?

   Можеш да платиш за твојата нарачка на најудобниот начин за тебе. Уште во фаза на правење на нарачката, можеш да избереш од следните опции:
| При достава - во готово или со картичка - кредитна картичка (Visa и Mastercard) или дебитна картичка (Visa, Mastercard и Maestro), со однапред наведување дека сакаш да платиш преку пос терминал;
| Онлајн - со банкарски трансфер.

Можеш да платиш за твојата нарачка на најудобниот начин за тебе. Уште во фаза на правење на нарачката, можеш да избереш од следните опции:
| При достава - во готово или со картичка - кредитна картичка (Visa и Mastercard) или дебитна картичка (Visa, Mastercard и Maestro), со однапред наведување дека сакаш да платиш преку пос терминал;
| Онлајн - со банкарски трансфер.

7Кога и како можам да добијам фактура за мојата нарачка?

| Уште при правење на твојата нарачка може да побараш и внесеш податоци за фактурата, а по уплатата ќе го добиеш и потребниот документ.

| Уште при правење на твојата нарачка може да побараш и внесеш податоци за фактурата, а по уплатата ќе го добиеш и потребниот документ.

8Што претставува услугата КАЧУВАЊЕ?

| Качувањето се врши на денот на испорака. Доколку не си ја побарал услугата однапред, при испорака твојот производ ќе биде оставен во непосредна близина на превозното средство. Се
   трудиме да се доближиме што е можно поблиску до зградата, но тоа не е секогаш можно. Без да побараш услуга за качување, нашиот возач патува сам и за поголеми пакети можеби ќе му
   треба твоја помош за да ги извади од возилото.
   Услугата качување се врши во цела држава. Побарај го пред да ја направиш твојата нарачка или контактирај со нашите консултанти потоа. Сè додека не се наведе ден на испораката на
   продуктите, сè уште можеш да ја нарачаш услугата.
   Плаќањето се врши на лице место. Надоместоците се опишани под секоја ставка на нашата веб-страница, а минималната такса е 1200 денари. Забележи дека за некои населби, вклучена е и
   такса за групен транспорт за испорака. Погледни ги условите за различни градови на https://velleahome.mk/page/uslugi.

| Качувањето се врши на денот на испорака. Доколку не си ја побарал услугата однапред, при испорака твојот производ ќе биде оставен во непосредна близина на превозното средство. Се трудиме да се доближиме што е можно поблиску до зградата, но тоа не е секогаш можно. Без да побараш услуга за качување, нашиот возач патува сам и за поголеми пакети можеби ќе му треба твоја помош за да ги извади од возилото. Услугата качување се врши во цела држава. Побарај го пред да ја направиш твојата нарачка или контактирај со нашите консултанти потоа. Сè додека не се наведе ден на испораката на продуктите, сè уште можеш да ја нарачаш услугата. Плаќањето се врши на лице место. Надоместоците се опишани под секоја ставка на нашата веб-страница, а минималната такса е 1200 денари. Забележи дека за некои населби, вклучена е и такса за групен транспорт за испорака. Погледни ги условите за различни градови на https://velleahome.mk/page/uslugi.

9Што претставува услугата МОНТАЖА?

| Нудиме професионална монтажа на производите што си ги купил. Монтажата се врши низ целата земја и можеш да ја закажеш истата пред да ја направиш твојата нарачка или да
   контактираш со нашите консултанти потоа.
   Наша цел е монтажата да биде извршена во рок од 3 до 5 календарски дена по датумот на испорака. Доколку ја побараш услугата при нарачката, тимот за монтажа ќе те контактира за да
   одредите погоден ден за монтажа во рок од 2 дена по испораката на производите. Доколку побараш монтажа подоцна, ќе те контактираме за дополнително да ги специфицираме деталите.

| Нудиме професионална монтажа на производите што си ги купил. Монтажата се врши низ целата земја и можеш да ја закажеш истата пред да ја направиш твојата нарачка или да контактираш со нашите консултанти потоа. Наша цел е монтажата да биде извршена во рок од 3 до 5 календарски дена по датумот на испорака. Доколку ја побараш услугата при нарачката, тимот за монтажа ќе те контактира за да одредите погоден ден за монтажа во рок од 2 дена по испораката на производите. Доколку побараш монтажа подоцна, ќе те контактираме за дополнително да ги специфицираме деталите.

10Како можам да вратам производ?

| Можеш да побараш враќање на производот во рок од 30 дена од добивањето на нарачката со испраќање на е-пошта на [email protected] со следните информации:
   • Број на нарачка;
   • Фотографија на производот;
   • Опис на причината за враќање;
   • Банкарска сметка и носител за рефундирање.
| Откако ќе добиеш потврда од нас, заедно со тебе ќе го организираме враќањето и го вратиме износот во рок од 5 работни дена.

| Можеш да побараш враќање на производот во рок од 30 дена од добивањето на нарачката со испраќање на е-пошта на [email protected] со следните информации:
• Број на нарачка;
• Фотографија на производот;
• Опис на причината за враќање;
• Банкарска сметка и носител за рефундирање.
| Откако ќе добиеш потврда од нас, заедно со тебе ќе го организираме враќањето и го вратиме износот во рок од 5 работни дена.

11Како можам да направам рекламација?

Mожеш да направиш рекламација за производ/дел што недостасува или погрешен производ, за оштетен производ или за недостаток на кој било дел од производот.
| Испрати ни на е-пошта на [email protected] со следниов опис: број на нарачка, твоето име и презима, слика на производот и краток опис на причината за рекламацијата.

Можеш да направиш рекламација за производ/дел што недостасува или погрешен производ, за оштетен производ или за недостаток на кој било дел од производот.
| Испрати ни на е-пошта на [email protected] со следниов опис: број на нарачка, твоето име и презима, слика на производот и краток опис на причината за рекламацијата.

Следете не